Real-life inzichten voor betere gastvrijheid
Milo Berlijn staat bekend als 'de grootste stageloper van Nederland.' Voor zijn trainingstrajecten gaat hij regelmatig undercover om van dichtbij te zien hoe medewerkers hun vak uitoefenen. Deze unieke aanpak stelt hem in staat om echte real-life inzichten te verzamelen die hij vervolgens gebruikt om zijn presentaties en trainingen nog relevanter te maken. Hij gelooft dat je de beste lessen leert door zelf in de praktijk te duiken, en dat is precies wat hij doet.
Hoe Milo gastvrijheid in jouw organisatie analyseert
Voordat hij een show, of presentatie geeft, werkt Milo als “herintreder” of “ambulant” in jouw organisatie. Wat hij tijdens deze periode observeert, gebruikt hij in zijn presentatie! Hierdoor worden de praktijkvoorbeelden die hij deelt levensechter en relevanter, wat zorgt voor een nog grotere impact bij jouw publiek. Dit is niet alleen een kans om de show te verrijken, maar ook om waardevolle inzichten te verkrijgen in de dagelijkse gang van zaken binnen jouw organisatie.
Gastvrijheid verbeteren? Bied Milo een stageplaats aan!
Wil jij dat Milo als stagiair jouw team versterkt en samen met jou aan de slag gaat om de gastvrijheid te verbeteren? Bied hem een stageplaats aan en ontdek het verschil dat hij kan maken!